Darmowa wysyłka i zwrot
Zwroty do 30 dni
Infolinia 24/7
PolskiAngielski
+48 604 465 969
Strona główna » Zasady wysyłki

Zasady wysyłki

Wysyłka i Zwroty


Opłaty za wysyłkę towaru naliczane są według taryfikatora Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
W przypadku paczki o dużych gabarytach cena może ulec zmianie.


Reklamacje i Zwroty

Zanim jakikolwiek zakupiony u nas towar zostanie przesłany do naszej firmy, niezależnie - czy jest to reklamacja lub  zwrot towaru  do sprzedawcy w przypadku, gdy towar nie spełnił oczekiwań Kupującego (do 10 dni od daty zakupu widniejącej na Fakturze VAT), czy też wymiana na inny towar - konieczny jest uprzedni kontakt z przedstawicielem serwisu, w celu uzyskania autoryzacji zwrotu zakupionego towaru (nie dotyczy zwrotów) oraz o przyczynie i sposobie wysyłki za pośrednictwem e-maila  serwis@yagi.pl  bądź telefonicznie. Do paczki koniecznie należy dołączyć formularz zwrotowy lub reklamacyjny dostępny na WWW.SERWIS.IAPT.PL  oraz kartę gwarancyjną.

Po otrzymaniu odpowiedzi od naszego przedstawiciela (jeśli towar spełnia warunki przewidziane w tym zakresie) oraz wypełnieniu FORMULARZA REKLAMACYJNEGO ( dostępny na www.serwis.iapt.pl )Klient odsyła towar na adres serwisu, podany na stronie.

Wszelkie informacje o sposobie reklamowania towaru oraz czasie reklamacji można znaleźć na stronie serwisu, klikając w odpowiednie menu (po lewej stronie).

W przypadku zwrotu towaru, przy którego wysyłce zaszła pomyłka lub jego ilość nie była zgodna z zamówieniem, Klient odsyła towar na koszt naszej firmy, firma kurierska DPD na podany adres serwisu - skraca to maksymalnie czas realizacji reklamacji / zwrotu, nr klienta (dla kuriera DPD) jest podawany po otrzymaniu informacji o błędzie w korespondencji mailowej.

Informacje na temat zwrotów należności oraz czasie ich realizacji (po otrzymaniu Faktury Korygującej) można uzyskać w dziale księgowości TYLKO pod nr tel. 14-678-64-27.
Ogólne zasady reklamacji
 
Do każdego z produktów sprzedawanych przez IAPT jest dołączana Karta Gwarancyjna. Karta Gwarancyjna jest dokumentem potwierdzającym prawo Kupującego do skorzystania z gwarancji, wymaganym w celu dokonania zgłoszenia gwarancyjnego i szczegółowo precyzującym warunki obowiązujące zarówno Sprzedawcę jak i Kupującego. Gwarancja przysługuje bezpośredniemu nabywcy towaru w naszej firmie. W przypadku odsprzedaży towaru jego reklamacja może mieć miejsce tylko za pośrednictwem pierwszego, bezpośredniego nabywcy towaru w naszej firmie.

Oprócz precyzyjnych zapisów przedstawionych w Karcie Gwarancyjnej towaru zarówno Sprzedawcę jak i Kupującego obowiązują również ogólne zasady sprecyzowane w naszym Regulaminie. Zasady te dotyczą zarówno samej gwarancji jak i formy jej realizacji, a w szczególności procedury wysyłki sprzętu do naszej firmy w celu sprawdzenia, naprawy lub wymiany.

Gwarancji podlegają wyłącznie wady i uszkodzenia towaru wynikłe w toku jego normalnej eksploatacji. Prawo gwarancji nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych towaru zarówno powstałych u Klienta jak i podczas transportu oraz uszkodzeń będących wynikiem nieprzestrzegania elementarnych zasad eksploatacji. W szczególności gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych zastosowaniem nieprawidłowego systemu zasilania lub uszkodzeń powstałych w wyniku eksploatacji sprzętu, w trakcie wyładowań atmosferycznych (burzy) bez zastosowania skutecznych zabezpieczeń.

Zabezpieczenia w formie nalepek i plomb (stickerów) gwarancyjnych są podstawowym środkiem identyfikacji towaru jako sprzedanego przez Sprzedawcę. Dlatego prawo gwarancji oraz rękojmi nie przysługuje w przypadku zerwania lub naruszenia przez Klienta zabezpieczeń gwarancyjnych (plomb lub stickerów). Prawo to nie przysługuje również w przypadku, gdy stan towaru wskazuje że był on otwierany, modyfikowany lub podlegał naprawie bez wiedzy i zgody Sprzedawcy.

W przypadku braku możliwości naprawy, towar podlega wymianie. W przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany, nasza firma zastrzega sobie prawo do zaoferowania Klientowi ekwiwalentnego towaru o nie mniejszych możliwościach użytkowych. Okres naprawy lub oczekiwania na wymianę towaru jest doliczany do czasu trwania gwarancji.
REKLAMACJI NIE PODLEGAJĄ URZĄDZENIA, KTÓRE SA NIEKOMPATYBILNE Z URZĄDZENIEM INNEJ MARKI LUB INNEGO TYPU.
WYMAGANY JEST ORYGINALNY FIRMWARE W URZĄDZENIU.

Zasady zwrotu towaru do Sprzedawcy
 
W przypadku dowolnego zakupu realizowanego poprzez Internet, Klientom przysługuje w ciągu 10 dni (od daty otrzymania towaru) USTAWOWE PRAWO do odstąpienia od umowy zakupu towaru. Klient może odstąpić od zakupu towaru tylko wówczas, jeżeli zakupiony towar nie nosi widocznych śladów używania przez Klienta lub uszkodzeń mechanicznych, nie został przez Klienta zniszczony lub zabrudzony, nie był przez Klienta w żaden sposób modyfikowany oraz jest zwracany w kompletnym nieuszkodzonym opakowaniu firmowym wraz z kompletem dokumentów (w tym karta gwarancyjna i kopia dowodu zakupu).

Możliwość odstąpienia od umowy zakupu nie dotyczy przypadków, gdy kupowany towar jest oznaczony jako niepełnowartościowy, jest sprzedawany jako używany lub jest sprzedawany po obniżonej cenie (np.w ramach wyprzedaży). W celu dokonania zwrotu należy pobrać i uzupełnić (na komputerze lub odręcznie) formularz zwrotowy oraz odesłać urządzenie na adres serwisu. Dowodem zakupu jest faktura VAT, wydruk aukcji allegro.pl lub dowolny inny dokument jednoznacznie i bezspornie poświadczający, że osoba wysyłająca sprzęt jest jego pierwszym, bezpośrednim nabywca. Sprzęt powinien zostać wysłany kompletny (wraz z jego oryginalnym opakowaniem). Sprzęt powinien zostać opakowany w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie w trakcie przesyłki. 
Wysyłka sprzętu do naszej firmy w celu realizacji zwrotu ma miejsce na koszt Klienta. W przypadku, gdy ustawowy termin 10 dni jeszcze nie upłynął, w celu realizacji zwrotu należy pilnie skontaktować się z serwisem naszej firmy w celu uzgodnienia warunków zwrotu. O terminie wyrażenia woli zwrotu towaru decyduje wyłącznie forma pisemna w postaci e-maila serwis@yagi.pl  na dział serwisu. W momencie wysłania e-maila do naszej firmy - Klientowi zostaje wysłana odpowiedz o podjętej decyzji przez serwis, która należy wydrukować i dołączyć do przesyłki. Koszty transportu zwracanego towaru do siedziby naszej firmy ponosi Klient. Jeśli serwis wyrazi zgodę na zwrot towaru po upływie 10 dni od daty zakupu, Klientowi potrącane jest 10% wartości zwracanego towaru jednak nie mniej niż 20 zł netto (kwota potrącana jest przy zwrocie gotówki i uwzględniona na fakturze VAT jako koszty manipulacyjne). Po uzyskaniu autoryzacji przesyłki oraz przesłaniu kompletnego, nieuszkodzonego sprzętu do naszej serwisu (tj. w kompletnym, firmowym opakowaniu wraz z dokumentami: karta gwarancyjna i dowodem zakupu lub jego kopia), Klientowi wystawiana jest faktura korygująca do faktury zakupowej. Po jej podpisaniu i odesłaniu do siedziby naszej firmy, Klientowi zwracana jest kwota równa pełnej cenie zakupionego towaru bez kosztów transportu. Kwota ta zwracana jest wyłącznie w formie przelewu na konto bankowe wskazane przez Klienta w formularzu zwrotowym. Zwrot następuje w ciągu 14 dni roboczych od momentu odesłania faktury korygującej, (w wyjątkowych sytuacjach 21 dni roboczych).

W przypadkach gdy zakup miał miejsce poprzez dedykowane portale aukcyjne (np. allegro.pl), nasza firma występuje do właścicieli portalu o zwrot prowizji odprowadzonej z tytułu zakupu. W takich przypadkach również portal aukcyjny podejmuje zazwyczaj działania przewidziane w jego regulaminie wobec osób wycofujących się z transakcji "bez podania przyczyny", łącznie z możliwością ZAWIESZENIA KONTA UŻYTKOWNIKA (jeśli będzie to uzasadnione).
 


 

Przejdź do strony głównej
Newsletter

 

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu